.

.

rakan blogger....

terbaik bulan ini

Ahad, 15 Januari 2012

Gambar Seksi Rozita Che Wan

“Saya mohon maaf jika ada yang tersinggung dengan cara pemakaian saya. Saya hanya mengikut tema pada majlis berkenaan dan tidak berniat ‘mengganggu’ sesiapa,”. “Saya hanya mengikut trend dan tema diberikan. Janggal pula jika saya hadir di majlis itu dengan berpakaian berbaju kurung. Lagipun, ia majlis hari jadi, bukan kenduri kahwin.

Rozita berkata, dia “tidak pernah bermusuh dengan sesiapa tetapi kenapa ada yang mahu bermusuh dan tidak boleh melihatnya senang.

“Saya terima dengan hati terbuka jika mereka mahu memberi nasihat. Namun bila menggelar saya tidak sedar diri, tidak takut tuhan, perasan remaja, ia bukan lagi nasihat.

“Tidak ada yang sempurna di muka bumi ini. Lebih baik jaga hal sendiri dan cermin diri dulu sebelum mahu menghukum orang lain. Cukup-cukuplah mengaibkan orang lain. Lagipun, pakaian saya itu bukan untuk disebarkan di Internet,” katanya. -METRO-
 
p/s:-aduhh bkn tersinggung dah ni..silap2 bleh tersadung aku tgk hahaha... dah lah kak rozita ye...dah berumur....bila nak berubah????? apa2 pun sendiri wat sendiri tangung...dose pon masing2 kan...kan...kan....

3 comments:

Syakirah Zainal berkata...

fffuuuyyyyoooooooo @____@

Anis's Journal berkata...

haiyo.. kalu pakai skirt bawah lutut tak berase ati sangat ambe..

Tanpa Nama berkata...

Wa suke ape rozita mcm...sexyyy ape

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...