.

.

rakan blogger....

terbaik bulan ini

Selasa, 18 Oktober 2011

TOTO 1 malaysia

dah lama tak update blog..bnyk sgt masalah baru2 ni..dugaan dr Allah S.W.T...terima dgn hati terbuka..kata org tua bersusah2 dulu bersenang2 kemudian...pic kat atas atas adalah selingan...belek2 paper bleh tnampak ruangan kat pic atas..tergelak aku sorang2 mcm org gila hahahaa...mcm2 bleh jadi skrg...klu ikut bnyk benda nak update tp masa mmg cemburu kat aku ceh wah...ayat sastera plak hahahaha....kesian kat blog aku nii..rating makin turun sbb tak update...tu la bila berblog ni...bila semangat 5-6 pos sehari bila down berminggu tak update.kerja plak dah bertambah maklum lah semangat naik gaji dan bonus...kang ckp duk mkn gaji buta plak..guaner2 hahahaha.....biasa ar ujung tahun ni nak habiskan peruntukan...kang tak psl2 tahun dpn kena potong dek org atas nunnnn.....apa2 pon hr ni paling aku sedih..berita gembira yg ditunggu tapi berita tak gembira yg timbul..takde rezeki...insyallah aku akan cuba lg...sampai sini dulu nanti aku update cite lain plop...gudnite...roger & out........

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...