.

.

rakan blogger....

terbaik bulan ini

Jumaat, 2 Disember 2011

SEKOLAH SEKS ANTARABANGSA DIBUKA


VIENNA - sekolah seks antarabangsa yang pertama di dunia telah dibuka dan menerima pemohon.AISOS adalah kolej pertama "seksualiti gunaan" dan ia terbuka kepada sesiapa sahaja yang berumur lebih 16 tahun. Sekolah Seks Antarabangsa di Vienna telah dibanjiri dengan pemohon.kos yuran di Sekolah Seks Antarabangsa di Vienna adalah $ 1,800 setiap semester.Guru Besar kelahiran Sweden Ylva-Maria Thompson, yang juga seorang artis, merasakan bahawa terdapat kekurangan kelas seksualiti yang digunakan di seluruh dunia dan mahu memulakan sebuah sekolah yang pakar dalam bidang yang unik ini.Pelajar akan tinggal di blok asrama bercampur jantina di mana mereka dijangka untuk mengamalkan kerja rumah mereka kerap sepanjang hari dan malam."Pendidikan teras kami adalah tidak teori, tetapi sangat praktikal. Penekanan adalah pada bagaimana untuk menjadi pencinta yang lebih baik 

 Puan Thompson adalah seorang guru yang sangat berpengalaman, jurucakap sekolah Melodi Kirsch memberitahu Berita Mingguan Austria. "Kami yakin bahawa sekolah itu akan menjadi satu kejayaan yang besar."Sekolah Austria Antarabangsa asas Pendidikan seks bercampur teknik tradisional dengan pengetahuan pelajaran dan moden dalam godaan. Lima kursus-kursus asas, kursus intensif, dan seminar hujung minggu akan ditawarkan, dan laman web menghuraikan kurikulum sebagai "posisi seks, teknik membelai, ciri-ciri tersebut anatomi adalah disiplin AISOS.
Kebanyakan kelas akan diajar dalam bahasa Jerman dan mengambil tempat di dalam rumah agam abad ke-18, bagaimanapun, pelajar akan tinggal di asrama Coed dengan katil, bantal, tambahan dan alat bantuan seksual.Iklan bagi sekolah baru telah menyebabkan kontroversi khususnya telah diharamkan oleh TV Austria untuk mempamerkan beberapa berkasih sayang "Ini dibalut dalam cara yang sangat bergaya tetapi ia hanya menjual seks," satu protestor komen.Kurikulum teras: posisi seks, teknik membelai, kajian orgasma, ciri-ciri anatomi, seks oral, seks dubur dan seks kreatif.

p/s:- gila ke apa org ni wat sekolah camni...memang berebut la org nak jd pelajar..bleh buat seks secara percuma....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...