.

.

rakan blogger....

terbaik bulan ini

Khamis, 29 Disember 2011

gambar basah-tidak ada lah seksi mane pun-iqa mentor

Selepas sehari berlangsungnya Media Hiburan Splash Party, peminat setia hiburan tanah air dikejutkan dengan berita sebuah laman web hiburan yang menyiarkan gambar 'basah' Iqa Mentor. Gambar ini mencetuskan pelbagai reaksi negatif daripada peminat-peminatnya.
 "Saya tidak sedar pakaian yang saya pakai menampakkan pakaian dalam. Mujur tak nampak 'benda' yang tak sepatutnya. Lagipun ia tak adalah seksi manapun kerana pakaian yang saya pakai sesuai dengan tempat dan tema parti ini berlangsung.

"Namapun parti basah, memanglah sepatutnya basah. Kalau ada yang beranggapan saya seksi atau melampau saya minta maaf dan akan lebih berhati-hati selepas ini," jelas Iqa yang ditemu bual di sebuah majlis hiburan.

p/s:- mcm ni tak seksi lg...seksa aje kot.. 
cuba tgk video kat bawah ni
kalau bleh iqa mentor tu sendiri tgk... 
 

2 comments:

Anis's Journal berkata...

hadoi...ye kene edit ni, tulis SENSOR skit kat dada tuh hahaha

Tanpa Nama berkata...

Tu bulat tu apa? Pusat ka?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...