.

.

rakan blogger....

terbaik bulan ini

Rabu, 15 Disember 2010

salam...



dah 2 hari tak update blog ni..puas dok mikir apa  nak wat dgn blog aku niii...mcm mane aku nak letak identiti aku sendiri kat blog ni..malu bila aku tgk blog dahlia's journal,darkbatman,ini blog lin...perghh tabik la kat dia org...blog aku plak malu wehhhh...ini wat hilang mood nak berblog.tolong!!!!!!!!!!!!!!!blur dah aku niii...tak kan nak cite psl keje aku yg mengadap penagih dadah hari..menarik ke haaaa....penagih pon dah boring tgk muka aku niii...mesti berkebuk dlm hati dia org maki aku...ala klu penagih boring aku 20x lg boring kat penagih..tak pernah abis org menagih...woiii pengedar dadah!!! sudah la mengedar nyerrr....baik ko jual keta ke tudung ke baju dalam ke sabun kurus badan ke(sori lin  wakakakakaka)....apa aku melalut niii...penat dah otak aku niii weiiii......ke nak jd cam ahfat raksasa-rajacopypaste hahahaha.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...