.

.

rakan blogger....

terbaik bulan ini

Isnin, 21 November 2011

indonesia hina malaysia

aku keluarkan post ni dipagi hari adalah kerana rasa sedih dan tidak puas hati...jgn lah sampai camni...bg aku dr segi moral,mental mmg indonesia dah kalah dgn kita...nape dia org wat camni...???mrh btl kat malaysia ni...mlm ni final,klu kalah sekali pon aku rase malaysia tetap menang dari moral dan mental ni...harap2 takde rakyat malaysia wat keje bodoh cam kat atas tu...satu lg yg aku pelik marah kat malaysia tetapi berebut2 nak cari keje kat sini...go malaysia!!!!! menang atau kalah adat permainan...yg penting semangat untuk menang itu ada....biar lah dia org hina atau caci kita...malaysia tetap malaysia...aku bangga jd rakyat malaysia dan aku tak berebut pon nak cari keje kat sana hahahaha.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...