.

.

rakan blogger....

terbaik bulan ini

Isnin, 8 Ogos 2011

Identiti MakCik Hajjah Sitt Al-Wuzara Akhirnya Terbongkar!


Masihkah anda ingat dengan blog kontroversi yang menghina Islam beberapa bulan lepas?  Kata-kata serta gambar-gambar dalam blog tersebut sangat menyentuh sensitiviti umat Islam di negara ini. Ketika itu, pasti ramai yang sangat berharap ingin melihat wajah dan identiti sebenar pemilik blog jahanam tersebut.
Kini, wajah dan identiti ‘makcik’ tersebut sudah terbongkar dan didedahkan hasil usaha team hackers gaysec. Untuk maklumat lanjut, boleh lawati website mereka, iaitu http://www.gaysec.org/
Nama sebenar MakCik Hajjah Sitt Al-Wuzara tersebut adalah Nor Arlene Tan Binti Khalid. Seorang perempuan berumur 26 tahun. Dia berdarah kacukan Cina dan Melayu. Jadi, apa agama sebenar dia? Jika dia Islam, ini bermakna dia sudah jatuh murtad. Maka wajib untuk kita semua menasihatinya agar bertaubat dan kembali kepada Islam dengan mengucap 2 kalimah syahadah. Jika dia enggan bertaubat, maka halallah darahnya untuk dibunuh.
Sepandai-pandai MakCik Hajjah Sitt Al-Wuzara melompat, akhirnya terkantoi jua.. Tahniah kepada team hackers GaySec. Inilah tujuan ilmu hack yang dianugerahkan sebenarnya.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...