.

.

rakan blogger....

terbaik bulan ini

Khamis, 27 Januari 2011

facebook-penguna facebook akan dikenakan bayaran!!!

 

 
berita terbaru aku dpt tau niii...betul atau tidak kita tunggu aje la ye...ko org tau kan facebook akan ditutup bln mac ni...cerita tu masih hangat lg dah keluar satu berita lg...pengguna facebook akan dikena kan bayaran..mengikut maklumat yg aku terima facebook merancang perkhidmatan berasaskan langganan dgn bayaran bulanan bermula $0.99 klu rm ko org kira ar sendiri...dgn bayaran tu bleh la posting teks dan satu gambar profil!!! hahahahaha sanggup tak ko org bayar...kos akan meningkat berdasarkan jumlah kwn yg ada..gambar yg di uploads,mesej yg dihantar..kos bleh mencecah $50.00 haa sekali lg ko org cri sendiri klu dlm rm....ini bermakna semakin bnyk ko org guna makin tinggi la kena bayar...adehhh tak sanggup aku wehhh!!!!! dan satu lg identiti mark zuckerberg telah dihack disbbkan nak tutup facebook...ramai org marah ooo....facebook juga telah besetuju utk bkejesama dgn FBI dan CIA untuk bkongsi maklumat..apa2 pon sama2 kita tunggu dan lihat 15 mac ini sempena hari facebook...klu kena bayar slmt tinggal facebook yehaaaaa!!!!!!





5 comments:

AfiqahZ berkata...

serious? walaweyh ! tak sanggup den =="

airaniez wirdani berkata...

Haha..mn la encik dpt sumber berita ni?wikileaks ke?

Dafinullah berkata...

aku setuju giler.!!!. aku la orang pertama yang akan bayar berganda2...kah3..!!!!. rating down la pasni

edy berkata...

xmen muka buku pon xpa aih...tp aku da xleh jdi jutawan poker dh la klo xmen muka buku

drugbuster berkata...

amboi jutawan poker..duit skit hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...