.

.

rakan blogger....

terbaik bulan ini

Isnin, 31 Januari 2011

autoblogwalking - hilangnya seni berblog....btl ke ayat nii...........????



 
autoblogwalking!!! di atas adalah hasil carian google mengenai autoblogwalking.. 2-3 hr lps aku tbaca mengenai autoblogwalking ni..aku wat la research skit..ermmm mmg bagus klu nak kasi trafik ko mencanak naik dan ramai follower tp bg aku benda2 camni yg menghilangkan kesenian berblog ni..perghhh tiba2 kuar psl seni plak ni..ini cuma sekadar pendapat aku klu org lain aku tak tau la kan...klu org baru cam aku ni suka la benda2 camni..trafik mencanak2 naik,follower makin ramai...ada plak satu tu blog ckp semua ni tipu..satu lg cuba ko org byg kan otai blogger yg lama2 tu,mereka bsusah payah blogwalking..sehari aku ingat tak kurang 50 blog yg dia org masuk..tiba2 org baru ni senang2 aje pkai autoblogwalking...cam aku ni klu org tinggal jejak mmg autoconfirm aku akan jejak balik dan autoconfirm aku akan follow sebagai menghargai blogger yg sudi mengintai blog aku.tak kira la sama ada dia org follow atau tidak blog aku ni...tp klu ada yg tinggal jejak tu tp aku tak jejak blk atau follow aku minta maaf bnyk..mungkin tlpas pandang.maklum lah bkn nyer hr2 aku update blog ni...jd ko org rase adil atau tidak autoblogwalking ni???? bg otai2 mmg tak adil sbb mereka bsusah payah untuk meningkatkan trafik dan follower dia org tp bg yg baru ini satu peluang yg baik...apa2 pon cuba la fikirkan yg tbaik...jgn gaduh2 bab ni...setiap org ada pendirian masing2 tentang autoblogwalking ni...renung2 kan dan slmt berblogger!!!!

2 comments:

zati embong berkata...

kalau jat,jat lg suke baca entry n comment O.o

drugbuster berkata...

oooo bagus2...itu dinamakan seni berblog hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...