.

.

rakan blogger....

terbaik bulan ini

Isnin, 31 Januari 2011

bagaimana nak jual cicak gecko?????




























sejak kebelakangan ini aku jd pelik apabila kecoh dgn cite gecko/pok ke/tekik mcm2 ar nama lg..harga mencecah jutaan ringgit..perghh bleh jutawan sekelip mata dgn jual cicak aje..paling murah pon harga rm10000.bleh wat bayar muka keta baru tu...ada la aku baca skit2 kat internet pastu member duk cite pasal cicak ni..memang menarik dgr..cicak ni dikatakan bleh mengubat pelbagai penyakit tmasuk la hiv aids..perghh memang hebat cicak gecko nii sampai camtu sekali..klu ko org search kat internet mmg tkejut tgk harga yg sanggup dibeli oleh tokey2 nii...aku ingat nak cuba cari la kat reban ayam blkg umah aku hahahah


..mane tau lps bayar muka toyota vios sebiji hahahaha....pastu adik aku cite plop yg mmg btl ada urus niaga cicak gecko ni..kat temerloh pahang  tp aku lupa dah nama kampung apa...tokey cicak gecko ni berurusan kat kedai makan aje..beratur keta mewah kat tepi kedai tu..ada tawar menawar harga...ada sorang bro tu bawa 20 ekor cicak gecko ni..tp berat dlm 200 gram ke 250 gram..tokey tu ofer rm 10000 seekor tp syg bro masih tak nak jual sbb pcaya harga bleh tinggi lg...ko org bayang kan rm 10000  x 20 ekor tak ke rm200000!!!! mcm tu pon tak nak jual lg ke bro..klu aku dah lama jual...kaya bro!!!!! 

5 comments:

iwan_dextrous berkata...

perghh..keje cri bnd nie lg untung..hihi

Dextrous cyber life

reloads03 berkata...

tu ar bleh letak jawatan pasni klu jupe cicak tu hahahaha

Cik Faz berkata...

kat pulau bidong banyak cicak ni. dan selalu buat bising masa org tgh tidooooooo.aaaaaaaaaa
dan dia besar.eee.geli

reloads03 berkata...

lorr ye ke?apa lg tangkap arrr...mahal tu..bleh kaya sekelip mata...hahahahah

Hayati Hamzah berkata...

heee. kalo sy nampak dh lama jerit panggil abah lastik je cicak ni. puluh ribu ape pedulik. geli sgt aih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...