.

.

rakan blogger....

terbaik bulan ini

Rabu, 4 Mei 2011

bantu aku berhenti merokok!!!!!!


arghhhhhhhhhh gila2 aku dibuatnye....mcm ada benda yg tak kena 2-3 hr ni...berhenti merokok!!!!! ye sesuatu yg aku rase gile aku buat..nape berhenti merokok plop..isap ler sampai mati hahahahah....rugi ar tokey rokok nanti..lantak aku la nak bhenti ke tidak...baring tak kena bgn tak kena tgk tv tak kena..turun tanah tak kena..bawa keta tak kena bawa moto tak kena...lps mkn tak kena..apa yg tak kena ni....maksud aku resah gelisah...ittu la yg dinamakan gian woiiii....hahahahaha....itu baru gian merokok klu gian dadah mau keluar hingus tak pon hantuk kepala kat dinding hahahaha...dulu dah penah bhenti merokok ermm sblm kawin...pas kawin isap semula...aku ni on off aje isap rokok sebenar nyer...tp dulukan senang aje nak berhenti merokok ni...skrg ya ALLAH!!!! 

takpe2 aku cuba,,,tgk dan lihat bjaya atau gagal tuk bhenti merokok...takde sorang pon tau aku bhenti tmasuk isteri aku niii hahahah...semua org tak perasan lg...bagus2 klu tak nanti ada yg mcabar aku plop...member ofer aku isap beli tak mau dah rasenya...mcm tu bhenti membeli rokok nama nyerr..tak ler member ofer amik ar kang dia org perasan plop aku bhenti..confirm kena goda dek dia org klu tau aku bhenti hahahaha.....apa2 pon dah berbln aku tak update blog ni...bz skit...perghhh bunyi mcm pm ada bz nyerr..hahahaha...takde lar biasa ar kdg bnyk keje kdg takde langsung..biasa la keje kerajaan ni...ok la semua mari sokong aku bhenti merokok...yes3...mari3....tgk jackie chan pon tak merokok hahahahaha

1 comments:

Syukie berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...