.

.

rakan blogger....

terbaik bulan ini

Khamis, 17 Januari 2013

Fatih Seferagic





Seorang Al-Hafiz muda berbangsa Bosnia, dilahirkan di Jerman, dan menetap di Texas, USA.
Fatih merupakan seorang guru Al-Quran di sana.

" Saya dilahirkan di Jerman, berpindah ke negeri-negeri pada umur 4 tahun. Saya menyempurnakan Hifdh saya di Baltimore pada program hifdh ISB. Saya kini tinggal di Houston, TX.

    Kewarganegaraan saya adalah Bosnian, tetapi saya dilahirkan di Jerman. Saya berpindah ke Amerika Syarikat pada umur 4 tahun. Saya tinggal di Baltimore, MD selama 7 tahun di mana saya menyempurnakan Hifdh saya di Persatuan Islam Baltimore di bawah Shaykh Qari Zahid & Qari Abid. Saya berpindah ke Dallas selama 10 bulan untuk belajar bahasa Arab klasik di program Mimpi Bayyinah. Saya kini tinggal di Houston, TX sebagai seorang pelajar dan Guru Al-Quran."

nak tau betapa merdunya beliau mengalunkan ayat-ayat suci al quran search di youtube atas nama  Fatih Seferagic.satu lagi pesanan drpd duk melompat2 sampai histeria bila dgr justin 'bibir' baik lah dgr anak muda ni mengaji..ada juga faedah nya..jadikan Fatih Seferagic ni sebagai idola....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...