.

.

rakan blogger....

terbaik bulan ini

Selasa, 8 Februari 2011

7 pelajar ikm tasya positif ujian dadah!!!



7 org pelajar ikm tasya positif ujian saringan dadah..pelik aku dgn student ni...dah la mak bapak dia org habis duit antar study dia org senang2 aje ambik dadah..1 orang positif heroin 3 org ganja 3 lg syabu...dah la tu bila positif wat muka tak bsalah..geram nak bg penampar aje budak2 nii....kdg2 aku jd frust tgk student amik dadah ni...confirm dia org guna duit mak bapak utk beli dadah..tak rase bersalah ke kat mak bapak...keje penat2 bg duit belanje...tup2 anak beli dadah..apa perasaan mak bapak klu dia org tau???? benda camni yg aku tak leh tgk bila mak bapak dtg jamin..aku bleh tgk riak wajah mak bapak dia org nii...malu!!! kesian....dah la tkejut dgr anak amik dadah...kena plak dtg jamin..kerana syg dtg juga biar pon malu...apa nak jd dgn student skrg aku pon tak tau la...tolong la jgn kasi malu mak bapak ko org...kesian tau tak...aku sendiri tak sanggup tgk...salah sape klu jd perkara camni...mak bapak?anak2?rakan sebaya?patut ke aku bg penampar kat student ni?????? arghhhhhhhhhhh susah keje cam aku ni....bila masalah dadah ni nak abis?pencegahan dah wat...penguatkuasaan dah wat..pemulihan dah wat tp tak abis2 juga masalah dadah ni....tp klu abis tutup ar agensi aku hahahaha...takde keje la aku....isk3....pening2.....

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...